Μυστικά του Ζωολογικού Κήπου
Ο Ζωολογικός Κήπος και Ενυδρείο Κολόμπους είναι ένα από τα πιο μεγάλα και πιο δημοφιλή πάρκα στη χώρα. Θες ώρες για να το δεις όλο, αλλά τώρα για πρώτη φορά, το Nat Geo WILD πάει τους τηλεθεατές στα παρασκήνια για να γνωρίσουν τα ζώα και τα άτομα που δουλεύουν 24 ώρες την ημέρα, κάθε μέρα για να δημιουργήσουν μια από τις καλύτερες εμπειρίες ζωολογικού κήπου στη χώρα.