The Night House
Συγκλονισμένη από τον απρόσμενο θάνατο του συζύγου της, η Μπεθ (Ρεμπέκα Χολ) μένει μόνη στο παραλίμνιο σπίτι που της είχε χτίσει. Σύντομα, ανησυχητικά οράματα μιας παρουσίας στο σπίτι αρχίζουν να την καλούν με μια αιθέρια σαγήνη. Αποζητώντας απαντήσεις, αρχίζει να ψάχνει τα υπάρχοντα του συζύγου της κι ανακαλύπτει παράξενα και ανησυχητικά μυστικά.
Συγκλονισμένη από τον απρόσμενο θάνατο του συζύγου της, η Μπεθ (Ρεμπέκα Χολ) μένει μόνη στο παραλίμνιο σπίτι που της είχε χτίσει εκείνος. Προσπαθεί να μην καταρρεύσει, όμως σύντομα αρχίζουν οι εφιάλτες - ανησυχητικά οράματα μιας παρουσίας στο σπίτι, που την καλούν με μια αιθέρια σαγήνη. Παρά τις συμβουλές φίλων της, αρχίζει να ψάχνει τα υπάρχοντα του συζύγου της αναζητώντας απαντήσεις. Ανακαλύπτει παράξενα και ανησυχητικά μυστικά - ένα μυστήριο που είναι αποφασισμένη να διαλευκάνει. Μαζί με τη Ρεμπέκα Χολ (HOLMES & WATSON, CHRISTINE), στο THE NIGHT HOUSE συμπρωταγωνιστούν οι Σάρα Γκόλντμπεργκ (BARRY), Βόντι Κέρτις Χολ (DIE HARD 2, EVE’S BAYOU), Έβαν Τζόνιγκεϊτ (X-MEN: DAYS OF FUTURE PAST, SWEETBITTER) και Στέισι Μάρτιν (VOX LUX, NYMPHOMANIAC).