Toy Story 4
Τα Pixar Animation Studios υπερήφανα παρουσιάζουν την περιπέτεια μιας ζωής! Όταν ο Γούντι, ο Μπαζ και η συμμορία συνοδεύουν την Μπόνι σε ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο, μαζί με τη χειροτεχνία που έγινε το νέο της παιχνίδι, τον Φόρκι, οι χαζομάρες του μικρού αθώου παιχνιδιού βάζουν τον Γούντι σε μια τρελή αναζήτηση γεμάτη απρόσμενους νέους χαρακτήρες και έναν από καιρό χαμένο φίλο.
Τα Pixar Animation Studios υπερήφανα παρουσιάζουν την περιπέτεια μιας ζωής! Όταν ο Γούντι, ο Μπαζ και η συμμμορία συνοδεύουν την Μπόνι σε ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο, μαζί με τη χειροτεχνία που έγινε το νέο της παιχνίδι, τον Φόρκι, οι χαζομάρες του μικρού αθώου παιχνιδιού βάζουν τον Γούντι σε μια τρελή αναζήτηση γεμάτη με απρόσμενους νέους χαρακτήρες και έναν από καιρό χαμένο φίλο. Το «Toy Story 4» είναι ένα τεράστιο αριστούργημα με εντυπωσιακά κινούμενα σχέδια, χιούμορ και συναίσθημα.