Ταξιδέψτε σε όλη την υφήλιο σε ένα περιπετειώδες κυνήγι θησαυρού με τα αγαπημένα σας κουτάβια που αναζητούν συγκινήσεις. Με τη βοήθεια νέων φίλων - συμπεριλαμβανομένης μιας σκανταλιάρας μαϊμούς - τα Φιλαράκια ξεκινούν τη μεγαλύτερη περιπέτειά τους: ένα ταξίδι στην Αίγυπτο για να βρουν τον μεγαλύτερο θησαυρό που είναι γνωστός στο βασίλειο των ζώων. Όταν όμως μια δόλια γάτα απειλεί να ρίξει ένα κόκαλο στο σχέδιό που έχουν τα Φιλαράκια, είναι στο χέρι της αγέλης να το βρει πριν το κάνει εκείνη.
Τα ομιλούντα κουτάβια της Disney που αναζητούν συγκινήσεις ξεκινούν ένα περιπετειώδες κυνήγι θησαυρού που τους οδηγεί στην άλλη άκρη του κόσμου, στα ερείπια της αρχαίας Αιγύπτου. Σε έναν αγώνα δρόμου ενάντια σε μια δόλια γάτα, τα Φιλαράκια και οι νέοι εξωτικοί φίλοι τους, η Κάμι και ο Μπάμπι, πρέπει να αποφύγουν παγίδες, να λύσουν γρίφους και να εξερευνήσουν έναν μυστηριώδη τάφο - όλα αυτά αναζητώντας τον μεγαλύτερο θησαυρό που είναι γνωστός στο βασίλειο των ζώων. Γεμάτα δράση και ψυχή, τα Φιλαράκια ξεδιπλώνουν έναν ύμνο στην ομαδικότητα και τη φιλία που η οικογένειά σας θα απολαμβάνει ξανά και ξανά.