Τα Σούπερ Φιλαράκια
Είναι πουλί... είναι αεροπλάνο... όχι, είναι ένα Φιλαράκι! Δείτε τα τριχωτά πλάσματα που πετάνε καθώς γεννιέται μια νέα γενιά ηρώων. Αυτήν τη φορά, τα κουτάβια πρέπει να ξεδιπλώσουν τις εκπληκτικές τους ικανότητες και να τρέξουν για να σώσουν τον πλανήτη όταν ένας τραμπούκος από το διάστημα που αλλάζει μορφές απειλεί τη Γη. Τα Φιλαράκια μαθαίνουν ότι όταν χρησιμοποιείς την εξυπνάδα σου και ξέρεις να συνεργάζεσαι, δεν χρειάζεσαι υπερδυνάμεις για να γίνεις ήρωας.
Δείτε τα τριχωτά πλάσματα να πετάνε καθώς μια νέα γενιά ηρώων γεννιέται σε αυτή τη διασκεδαστική επική περιπέτεια. Μια συνηθισμένη μέρα στη Φάρμα της Φτέρης γίνεται ξεχωριστή όταν ο Μπουλούκος, ο Μπίχλας, ο Μπιλάκος, ο Μπούντα και η Μπουμπούκα ανακαλύπτουν μυστηριώδεις δακτύλιους που χαρίζουν στον καθένα τους μια μοναδική υπερδύναμη. Πριν προλάβετε να πείτε «Φιλαράκια, συγκεντρωθείτε», τα κουτάβια ξεδιπλώνουν τις εκπληκτικές τους ικανότητες και τρέχουν για να σώσουν τον πλανήτη όταν ένας τραμπούκος από το διάστημα που αλλάζει μορφές απειλεί τη Γη. Μπορούν όμως να τα καταφέρουν χωρίς να αποκαλύψουν τις νέες τους μυστικές ταυτότητες; Γεμάτη γέλιο, δράση και απίστευτους νέους ήρωες, η ταινία «Τα Σούπερ Φιλαράκια» αποδεικνύει ότι όταν χρησιμοποιείς την εξυπνάδα σου και ξέρεις να συνεργάζεσαι, δεν χρειάζεσαι υπερδυνάμεις για να γίνεις ήρωας!