Το έπος του λυκόφωτος: Χαραυγή - Μέρος 1
Η ζωή της Μπέλα και του Έντουαρντ αναστατώνεται πλήρως αφότου ανακαλύπτουν ότι είναι έγκυος. Πολύ σύντομα βλάπτεται η υγεία της, ενώ στο μεταξύ η αγέλη των λύκων υποψιάζεται ότι το παιδί θα μπορούσε να είναι η καταστροφή τους.