Το έπος του λυκόφωτος: Χαραυγή - Μέρος 2
Η γέννηση του παιδιού της Μπέλα και του Έντουαρντ ξεσηκώνει δυνάμεις που απειλούν να τους καταστρέψουν όλους, ενώ οι εντάσεις κορυφώνονται και οδηγούν σε ολοκληρωτικό πόλεμο μεταξύ των Κάλεν και των Βολτούρι στη συναρπαστική ολοκλήρωση του επικού φαινομένου.