Ζώνη Άμυνας
Ο Γκρεγκ, αστυνομικός της Εσωτερικής Ασφάλειας, αποστέλλεται με ψεύτικη ταυτότητα για να διεισδύσει σε Ζώνη Άμυνας. Εκεί γνωρίζει τη Μύριαμ, ακτιβίστρια οικολόγο. Δεκαοκτώ μήνες αργότερα, ο Γκρεγκ επιστρέφει στη Ζώνη Άμυνας με επίσημη αποστολή, βρίσκει τη Μύριαμ και ανακαλύπτει ότι εκείνη έχει αποκτήσει μωρό. Διχασμένος ανάμεσα στην επαγγελματική φιλοδοξία και τον έρωτα που αναπτύσσεται, ο Γκρεγκ πρέπει να κάνει μια επιλογή που ίσως αλλάξει τα πάντα. Ο χρόνος τελειώνει, σύντομα όλα θα χαθούν.