Άφθαρτος
Όταν ο μοναδικός επιζών ενός φριχτού δυστυχήματος τρένου γλυτώνει χωρίς ούτε μια γρατσουνιά, ξεκινά ένα εκπληκτικό ταξίδι για να ανακαλύψει τη συγκλονιστική αλήθεια πίσω από την υπεράνθρωπη ύπαρξή του, σ' αυτό το υπερφυσικό θρίλερ αγωνίας που έχει λάβει λαμπρές κριτικές.
Ο Μπρους Γουίλις και ο Σάμιουελ Λ. Τζάκσον πρωταγωνιστούν σε ένα συγκλονιστικό, γεμάτο αγωνία θρίλερ που θα θυμάστε για πολύ καιρό. Όταν ο Ντέιβιντ Νταν (Γουίλις) βγαίνει ζωντανός από ένα φρικτό δυστύχημα με τρένο ως ο μοναδικός επιζών, και χωρίς ούτε μια γρατζουνιά πάνω του, συναντά έναν μυστηριώδη άγνωστο (Τζάκσον). Έναν ανήσυχο ξένο που πιστεύει ότι οι ήρωες των κόμικ περπατούν στη γη. Έναν τρομακτικός ξένο, του οποίου η εμμονή με τον Ντέιβιντ θα αλλάξει τη ζωή του Ντέιβιντ για πάντα.