Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει: Η Εκδίκηση
Ο ντετέκτιβ της Νέας Υόρκης Τζον Μακλέιν επέστρεψε και πρόκειται να ζήσει τη χειρότερη μέρα του! Ένας πανούργος τρομοκράτης πρόκειται να προκαλέσει τον όλεθρο σε όλη την πόλη, εκτός και αν ικανοποιηθούν τα αιτήματά του. Ο Μακλέιν μαζί με έναν απίθανο ήρωα παγιδεύονται σε αυτό το διεστραμμένο παιχνίδι κρυφτού.
Ο σούπερ σταρ Μπρους Γουίλις αναλαμβάνει ασταμάτητη δράση και φτάνει στο απόλυτο άκρο στο Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει: Η Εκδίκηση! Ο καταπονημένος ντετέκτιβ της Νέας Υόρκης Τζον Μακλέιν ζει τη χειρότερη μέρα του, όταν ένας νέος εχθρός (Τζέρεμι Άιρονς) σπέρνει τον όλεθρο στο κέντρο του Μανχάταν και στη συνέχεια απειλεί με μεγαλύτερη καταστροφή, αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά του! Εγκλωβισμένοι σε ένα σαδιστικό παιχνίδι κρυφτού, ο Μακλέιν και ένας απίθανος ήρωας (Σάμιουελ Λ. Τζάκσον) μάχονται με τον χρόνο για να αποτρέψουν το θανατηφόρο χάος.