24: Legacy
Το ρολόι τρέχει και πάλι, καθώς το 24: LEGACY εξιστορεί έναν αγωνιώδη αγώνα με αντίπαλο τον χρόνο για να αποτραπεί μια ολέθρια τρομοκρατική επίθεση στο έδαφος των Ηνωμένων Πολιτειών – χρησιμοποιώντας και πάλι την αφήγηση σε πραγματικό χρόνο που καθιέρωσε τη σειρά στο είδος της.
Το ρολόι τρέχει και πάλι στο 24: LEGACY, την εξέλιξη του βραβευμένου με Emmy "24". Το 24: LEGACY εξιστορεί έναν αγωνιώδη αγώνα με αντίπαλο τον χρόνο για να αποτραπεί μια ολέθρια τρομοκρατική επίθεση στο έδαφος των Ηνωμένων Πολιτειών – χρησιμοποιώντας και πάλι την αφήγηση σε πραγματικό χρόνο που καθιέρωσε τη σειρά στο είδος της. Πριν από έξι μήνες στην Υεμένη, μια επίλεκτη ομάδα καταδρομέων του αμερικανικού στρατού, με επικεφαλής τον λοχία Έρικ Κάρτερ, σκότωσε τον αρχιτρομοκράτη Σεΐχη Ιμπραΐμ Μπιν-Καλίντ. Στον απόηχο, οι οπαδοί του Μπιν-Καλίντ κήρυξαν φετφά εναντίον του Κάρτερ, της ομάδας του και των οικογενειών τους, αναγκάζοντάς τους να μπουν σε πρόγραμμα ομοσπονδιακής προστασίας μαρτύρων. Αλλά μια πρόσφατη απόπειρα κατά της ζωής του Κάρτερ του καθιστά σαφές ότι η ομάδα του έχει εκτεθεί. Για να αποτρέψει περαιτέρω επιθέσεις, ο Κάρτερ επιστρατεύει τη Ρεμπέκα Ίνκγραμ, η οποία συντόνισε την επιδρομή που σκότωσε τον Μπιν-Καλίντ. Είναι μια λαμπρή και φιλόδοξη αξιωματικός της υπηρεσίας πληροφοριών που παραιτήθηκε από τη θέση της ως Εθνική Διευθύντρια της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας για να υποστηρίξει τον σύζυγό της, Γερουσιαστή Τζον Ντόνοβαν, στην εκστρατεία του για την Προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών. Έπειτα από αμέτρητα ξενύχτια και χαμένες επετείους βρέθηκε στην κορυφή. Με τον Λευκό Οίκο σε απόσταση αναπνοής, μπορεί άραγε να υιοθετήσει πραγματικά έναν νέο ρόλο ως Πρώτη Κυρία; Ή θα την τραβήξει και πάλι η αγάπη της για τη δράση; Μαζί, σε αυτή την ξέφρενη περιπέτεια, ο Κάρτερ και η Ίνγκραμ αποκαλύπτουν ένα εξελιγμένο δίκτυο τρομοκρατών που θα τους αναγκάσει να αναρωτηθούν: "Ποιον μπορούμε να εμπιστευτούμε;" Καθώς πολεμούν τους θιασώτες του Μπιν-Καλίντ, αναγκάζονται να έρθουν αντιμέτωποι με τις δικές τους ταυτότητες, οικογένειες και παρελθόν.