About Sasha
Η Σάσα φοιτά τώρα σε ένα νέο λύκειο, σε μια καινούργια πόλη. Η μυστηριώδης, χαρισματική προσωπικότητά της κάνει μεγάλη εντύπωση. Οι νέες φιλίες, το φλερτ με τα αγόρια και οι καβγάδες με τους γονείς αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητάς της. Όμως, όλοι γνώριζαν τη Σάσα ως αγόρι. Ως ατόμο ίντερσεξ, υιοθετεί τώρα τη θηλυκή της πλευρά, αλλά αισθάνεται ότι η διαφορετικότητά της πρέπει να μείνει κρυφή.
Μετά τη μετακόμιση σε μια καινούργια πόλη, η Σάσα φοιτά σε ένα νέο λύκειο. Η μυστηριώδης και χαρισματική προσωπικότητά της κάνει μεγάλη εντύπωση παντού όπου πηγαίνει. 'Οπως συμβαίνει με όλες τις έφηβες, οι νέες φιλίες, το φλερτ με τα αγόρια και οι καβγάδες με τους γονείς αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητάς της. Όμως, πριν από δύο εβδομάδες όλοι γνώριζαν τη Σάσα ως αγόρι. Ως άτομο ίντερσεξ, υιοθετεί τώρα τη θηλυκή της πλευρά, αλλά αισθάνεται ότι θα πρέπει να κρύβει από τους άλλους τη διαφορετικότητά της.