Breeders
Σε αυτήν την ειλικρινή και ασυμβίβαστη κωμωδία, ο Πολ και η Άλι έχουν πετυχημένες καριέρες, ηλικιωμένους γονείς, ένα στεγαστικό δάνειο, ανατροπές στη σχέση τους και τις ανεπιθύμητες προκλήσεις της ανατροφής των μικρών παιδιών τους, του Λουκ και της Έιβα.
Το Breeders διερευνά το παράδοξο που κάθε γονιός γνωρίζει αλλά δεν παραδέχεται ποτέ: θα πέθαινες πρόθυμα για τα παιδιά σου, αλλά πολύ συχνά θέλεις και να τα σκοτώσεις. Ο Πολ είναι ένας στοργικός πατέρας που ανακαλύπτει ότι δεν είναι ακριβώς ο άνθρωπος που νόμιζε ότι ήταν. Η σύντροφός του Άλι διευθύνει ένα στούντιο ηχογράφησης, κάνει τον Πολ να γελάει και έχει την ικανότητα να διαβάζει μια ιστορία στα παιδιά τους ενώ εκείνη κοιμάται. Σε αυτήν την ειλικρινή και ασυμβίβαστη κωμωδία, ο Πολ και η Άλι έχουν πετυχημένες καριέρες, ηλικιωμένους γονείς, ένα στεγαστικό δάνειο, ανατροπές στη σχέση τους και τις ανεπιθύμητες προκλήσεις της ανατροφής των μικρών παιδιών τους, του Λουκ και της Έιβα. Όταν ο αποξενωμένος πατέρας της Άλι, ο Μάικλ, εμφανίζεται στο κατώφλι τους, η οικογένεια ουσιαστικά αποκτά ένα τρίτο παιδί, το οποίο, όμως, έρχεται με αποσκευές και απόψεις. Οι γονείς του Πολ, η Τζάκι και ο Τζιμ, είναι έτοιμοι να βοηθήσουν, αλλά η γενιά τους ασκεί τη γονική μέριμνα λίγο διαφορετικά.