Blackish
Το «Blackish» ρίχνει μια διασκεδαστική αλλά τολμηρή ματιά στην αποφασιστικότητα ενός άνδρα να καλλιεργήσει την αίσθηση πολιτιστικής ταυτότητας στην οικογένειά του με κωμικές ιστορίες που ρίχνουν φως στα επίκαιρα γεγονότα, μέσα από τον φακό της οικογένειας Τζόνσον.