Τρελή Αγάπη
Ο διευθύνων σύμβουλος της GOTOP Education και ιδιοφυΐα των μαθηματικών με IQ 190, Νο Γκοτζίν, δέχεται μια απειλή για τη ζωή του. Μετά από ένα τροχαίο με εγκατάλειψη, προσποιείται ότι πάσχει από αμνησία για να πιάσει τον ένοχο. Εν τω μεταξύ, η γραμματέας του, Σίνα, που έχει διαγνωστεί με την επάρατη νόσο, προσποιείται ότι είναι η αρραβωνιαστικιά του για να τον εκδικηθεί για την κακομεταχείρισή της. Αλλά όλα ανατρέπονται όταν τα μυστικά βγαίνουν στη φόρα.