Amor Idiota
Ο Πέρε-Γιουκ, μεθυσμένος, χτυπά το κεφάλι του στον δρόμο σε μια σκάλα που έχει στήσει η Σάντρα, η οποία βάζει σημαίες σε στύλους. Πέφτει στο έδαφος κι η Σάντρα σπεύδει να τον βοηθήσει. Ο Πέρε-Γιουκ, όταν συνέρχεται, είναι σίγουρος: Είναι ερωτευμένος και θα κάνει τα πάντα για να την κερδίσει.