Ράντι Κάνιγκχαμ: Ένας Έφηβος Νίντζα
Ο Ράντι Κάνιγκχαμ είναι ένας συνηθισμένος μαθητής της πρώτης λυκείου ώσπου επιλέγεται να γίνει νίντζα! Τώρα, πρέπει να προστατεύσει τους ανυπεράσπιστους, να σώσει τους συμμαθητές του και να γίνει ο ήρωας των καλών κατοίκων του Νόρισβιλ.
Ο Ράντι Κάνιγκχαμ είναι ένας συνηθισμένος μαθητής της πρώτης λυκείου ώσπου επιλέγεται να γίνει νίντζα! Τώρα, πρέπει να προστατεύσει τους ανυπεράσπιστους, να σώσει τους συμμαθητές του και να γίνει ο ήρωας των καλών κατοίκων του Νόρισβιλ. Καθώς παλεύει με τέρατα και τρελούς, ο Ράντι πρέπει επίσης να επιβιώσει στο λύκειο, να τα βάλει με τον νταή της πόλης και να το παίζει κουλ μπροστά στην όμορφη της τάξης.