Reboot
Το Hulu αναβιώνει μια κωμική οικογενειακή σειρά των αρχών του 2000, αναγκάζοντας τους δυσλειτουργικούς της ηθοποιούς και συντελεστές να συνεργαστούν ξανά. Πρέπει πλέον να αντιμετωπίσουν τα άλυτα θέματά τους σε έναν κόσμο που αλλάζει πολύ γρήγορα.