Disney Gallery / Star Wars: The Book of Boba Fett
Παρασκηνιακά πλάνα και συνεντεύξεις από την επιστροφή του θρυλικού κυνηγού επικηρυγμένων στον Τατουίν, όπου παρέα με τη μισθοφόρο Φένεκ Σαντ, επιδιώκει να ελέγξει την επικράτεια που ήταν κάποτε υπό την εξουσία του Τζάμπα Χατ. Σκηνοθέτες, τεχνικοί και ηθοποιοί αποκαλύπτουν αθέατες πτυχές των γυρισμάτων, την πρωτοποριακή τεχνολογία, αλλά και τα ειδικά εφέ που βοήθησαν στη δημιουργία της σειράς.