Star Wars: Μία Νέα Ελπίδα (Επεισόδιο IV)
Ο νεαρός αγρότης Λουκ Σκαϊγουόκερ βρίσκεται σε έναν γαλαξία περιπέτειας όταν υποκλέπτει μια κλήση κινδύνου από την αιχμάλωτη πριγκίπισσα Λέια. Αυτό τον εκτοξεύει σε μια τολμηρή αποστολή για να τη σώσει από τα νύχια του Νταρθ Βέιντερ και της κακής Αυτοκρατορίας.
Ο Λουκ Σκαϊγουόκερ ξεκινά ένα ταξίδι που θα αλλάξει τον γαλαξία στο Star Wars: Μία Νέα Ελπίδα (Επεισόδιο IV). Δεκαεννέα χρόνια μετά το σχηματισμό της Αυτοκρατορίας, ο Λουκ ωθείται στον αγώνα της Συμμαχίας των Επαναστατών όταν συναντά τον Όμπι-Ουάν Κενόμπι, ο οποίος έχει ζήσει για χρόνια απομονωμένος στον έρημο πλανήτη Τατουίν. Ο Όμπι-Ουάν ξεκινά την εκπαίδευση των Τζεντάι του Λουκ καθώς ο Λουκ τον συνοδεύει σε μια τολμηρή αποστολή για να σώσει την όμορφη ηγέτιδα των Επαναστατών Πριγκίπισσα Λέια από τα νύχια του Νταρθ Βέιντερ και της σατανικής Αυτοκρατορίας. Περιέχει εικόνες καπνού.