Σε κάθε επεισόδιο, ο λάτρης των αυτοκινήτων Σέιν Λιντς δίνει σε δύο ομάδες μηχανικών μια ανάθεση επικών διαστάσεων… να φτιάξουν από παλιοσίδερα ένα αμάξι που μπορεί να ξεπεράσει το κορυφαίο του υπεραυτοκίνητο. Μέσα σε 4 φρενήρεις μέρες, οι ομάδες καθοδηγούνται από τον αρχιμηχανικό Ραλφ Χόζιερ, πριν κατέβουν στην πίστα για να ανατρέψουν το εμβληματικό αυτοκίνητο του Σέιν.