Γιατρός Ντούγκι Καμιλόχα
Η δρ Λαχέλα "Ντούγκι" Καμιλόχα, μια 16χρονη διάνοια, ισορροπεί μεταξύ της ιατρικής και των προκλήσεων της εφηβείας. Στο νοσοκομείο καταπλήσσει ασθενείς και συναδέλφους, οι οποίοι της δίνουν το παρατσούκλι "Ντούγκι" από την τηλεοπτική σειρά "Doogie Howser, M.D." Ο πατέρας της, Μπένι, κι η μητέρα της, Κλάρα, ανησυχούν ότι η κόρη τους μεγαλώνει απότομα. Με την υποστήριξη της στοργικής και κωμικής οχάνα (οικογένεια και φίλοι), η Λαχέλα χαράσσει το δικό της μονοπάτι στη ζωή.
Στη σειρά ""Γιατρός Ντούγκι Καμιλόχα"", η 16χρονη διάνοια δρ Λαχέλα ""Ντούγκι"" Καμιλόχα προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ της πολλά υποσχόμενης καριέρας της ως γιατρός και των προκλήσεων της εφηβικής ζωής. Στο νοσοκομείο, οι ικανότητές της καταπλήσσουν ασθενείς και συναδέλφους, οι οποίοι της δίνουν το παρατσούκλι ""Ντούγκι"" από την τηλεοπτική σειρά της δεκαετίας του '90 ""Doogie Howser, M.D."" Στο σπίτι, ο στοργικός της πατέρας, Μπένι, και η καριερίστρια μητέρα της, Κλάρα, διευθύντρια του νοσοκομείου και προϊσταμένη της Λαχέλα, ανησυχούν μήπως η κόρη τους μεγαλώνει απότομα.
Η Λαχέλα προσπαθεί να λειτουργήσει σε δύο πολύ διαφορετικούς κόσμους και να βρει την ισορροπία της. Για καλή της τύχη, ο ανοιχτόμυαλος μεγαλύτερος αδερφός της Κάι και ο ιδιόρρυθμος μικρότερος αδερφός της Μπράϊαν Πάτρικ τη βοηθούν να παραμείνει προσγειωμένη. Η Στεφ, η αστεία κολλητή της, της φτιάχνει πάντα το κέφι. Σκαρφαλώνει συχνά στο παράθυρο της Λαχέλα για να κάνουν μαζί βιντεάκια στο TikTok ή να μιλήσουν για την καψούρα της Λαχέλα, τον Γουόλτερ. Οι συνάδελφοι ειδικευόμενοι γιατροί Νοελάνι και Τσαρλς, όπως και ο επιτυχημένος καρδιοχειρούργος δρ Λι, πειράζουν τη Λαχέλα για τη μεγάλη διαφορά ηλικίας και ενδιαφερόντων μεταξύ τους, αλλά από την άλλη σέβονται πολύ τις ικανότητές της.
Με την υποστήριξη της στοργικής και κωμικής οχάνα (οικογένεια και φίλοι), η Λαχέλα είναι αποφασισμένη να ζήσει τα εφηβικά της χρόνια και να χαράξει το δικό της μονοπάτι στη ζωή.