Ο Τσανγκ Καρφώνει
Ο Τσανγκ, ένας 16χρονος Ασιάτης Αμερικανός, βάζει στοίχημα με τον κορυφαίο παίκτη μπάσκετ του λυκείου ότι μπορεί να καρφώσει ως τον χορό του σχολείου. Το στοίχημα οδηγεί τον Τσανγκ, ύψους 1,72, σε μια περιπέτεια για να μάθει να καρφώνει - όχι μόνο για να εντυπωσιάσει τον έρωτά του, την Κρίστι, αλλά και για να κερδίσει τον σεβασμό των συμμαθητών του. Μα πριν ανέβει ψηλά και καρφώσει αληθινά, θα πρέπει να επανεξετάσει όσα ξέρει για τον εαυτό του, τις φιλίες του και την οικογένειά του.