Ηρακλής: Η Σειρά
Ακολουθούμε τους άθλους του Ηρακλή μέσα στα χρόνια που πέρασε εκπαιδευόμενος, για να γίνει ήρωας, υπό την καθοδήγηση του Σάτυρου Φιλ. Πολλοί από τους Ολύμπιους Θεούς επισκέπτονται τον νεαρό επίδοξο ήρωα, είτε για να τον βοηθήσουν, είτε για να του βάλουν εμπόδια, στις νέες του περιπέτειες.