Ταρζάν
Μια οικογένεια γοριλλών μεγαλώνει ένα ορφανό βρέφος και τελικά το αποδέχεται ως έναν από αυτούς. Καθώς ο Ταρζάν γίνεται ένας ώριμος νέος άντρας, η ζωή του αλλάζει για πάντα όταν τελικά γνωρίζει ανθρώπους, με τους οποίους νιώθει ένα άμεσο κι ακαταμάχητο δέσιμο.