Με Οδηγό τη Φαντασία
Ροκάρετε με τους Imagination Movers, το αγαπημένο εναλλακτικό συγκρότημα του Disney Junior για παιδιά προσχολικής ηλικίας! Ο Ριτς, ο Σκοτ, ο Ντέιβ και ο Σμίτι συνεργάζονται και κατεβάζουν ιδέες στην Αποθήκη Ιδεών για να δώσουν λύσεις σε «έκτακτες καταστάσεις» με τους φίλους τους, τη Νίνα και τον Ποντικούλη της αποθήκης.
Ροκάρετε με τους Imagination Movers, το αγαπημένο εναλλακτικό συγκρότημα του Disney Junior για παιδιά προσχολικής ηλικίας! Ο Ριτς, ο Σκοτ, ο Ντέιβ και ο Σμίτι συνεργάζονται και κατεβάζουν ιδέες στην Αποθήκη Ιδεών για να δώσουν λύσεις σε «έκτακτες καταστάσεις» με τους φίλους τους, τη Νίνα και τον Ποντικούλη της Αποθήκης. Κάθε επεισόδιο περιλαμβάνει πρωτότυπα τραγούδια του συγκροτήματος.