Star Wars: The Bad Batch
Στον επικό τελευταίο κύκλο, η ομάδα δοκιμάζει τα όριά της προσπαθώντας να επανενωθεί με την Ομέγκα, καθώς εκείνη αντιμετωπίζει τις δικές της προκλήσεις μέσα σε ένα απομακρυσμένο επιστημονικό εργαστήριο της Αυτοκρατορίας. Όντας διασπασμένοι και αντιμετωπίζοντας απειλές από όλες τις κατευθύνσεις, θα πρέπει να αναζητήσουν απροσδόκητους συμμάχους, να αναλάβουν επικίνδυνες αποστολές και να επιστρατεύσουν όσα έχουν μάθει για να ελευθερωθούν από την Αυτοκρατορία.