It's Always Sunny in Philadelphia
Οι εγωκεντρικοί Μακ, Τσάρλι, Ντένις, Φρανκ και Ντι, είναι μια ομάδα ξεπεσμένων τύπων που διατηρούν την αποτυχημένη Paddy's Pub, λατρεύουν να κάνουν σχέδια, να συνωμοτούν και κυρίως να απολαμβάνουν ο ένας τη δυστυχία του άλλου.
Το να είσαι ξεπεσμένος και ανεπαρκής ίσως φαίνεται εύκολο, αλλά για τους εγωκεντρικούς Μακ, Τσάρλι, Ντένις, Φρανκ και Ντι είναι μια μορφή τέχνης. Το Always Sunny in Philadelphia ακολουθεί την «Παρέα», τους ιδιοκτήτες της αποτυχημένης Paddy's Pub. Μια παρέα ξεπεσμένων τύπων που δεν αγαπά τίποτα περισσότερο από το να κάνει σχέδια, να συνωμοτεί και κυρίως να απολαμβάνει ο ένας τη δυστυχία του άλλου. Είτε κοροϊδεύουν το σύστημα κοινωνικής πρόνοιας, είτε εκμεταλλεύονται εγκαταλελειμμένα μωρά, είτε προσποιούνται τους ανάπηρους, αξιωματικούς ή κάνουν ψεύτικες κηδείες, η Παρέα δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να πέσει πολύ χαμηλά για να βγάλει χρήματα.