Η Ζωή Δεν Είναι Κουλ
Η Ζωή Δεν Είναι Κουλ είναι μια κωμική σειρά για εφήβους που περιγράφει τις καθημερινές περιπέτειες δύο αδερφών, αγοριού και κοριτσιού, και της οικογένειά τους, της μαμάς, του μπαμπά και της μικρότερης αδερφής τους.
Η Ζωή Δεν Είναι Κουλ παρουσιάζει με μια κωμική πινελιά τις συνηθισμένες δυσκολίες στον κόσμο των εφήβων: σχέσεις με αδέρφια, γονείς, φίλους, ραντεβού, σχολείο, αθλήματα, μουσική κ.λπ. Με λίγα λόγια, ό,τι έχει σημασία στη ζωή νέων ατόμων ηλικίας 14-15 ετών.