Λίζι Μαγκουάιρ
Η Λίζι Μαγκουάιρ έχει φοβερούς φίλους, φοβερή οικογένεια και φοβερούς εχθρούς. Μπείτε στον κόσμο της και δείτε τι σκέφτεται, χάρη στο καρτούν alter ego της. Ακολουθήστε τη Λίζι και τους κολλητούς της, τον Γκόρντο και τη Μιράντα, στην προσπάθειά τους να επιβιώσουν στο Γυμνάσιο.
Η Λίζι Μαγκουάιρ έχει φοβερούς φίλους, φοβερή οικογένεια και φοβερούς εχθρούς. Μπείτε στον κόσμο της και δείτε τι σκέφτεται η Λίζι, χάρη στο αστείο καρτούν alter ego της. Παρακολουθήστε τη Λίζι και τους κολλητούς της, τον Γκόρντο και τη Μιράντα, στην προσπάθειά τους να επιβιώσουν στο Γυμνάσιο, χωρίς να χάσουν την αξιοπρέπειά τους, ενώ στο σπίτι, ο μικρότερος αδερφός της Λίζι, ο Ματ, συνεχίζει να τη βασανίζει. Οι αξιολάτρευτοι, αλλά μερικές φορές άσχετοι, γονείς της, είναι δίπλα της για να τη βοηθήσουν, όταν τα σχέδιά της χαλούν ή όταν χρειάζεται κάποιον να μιλήσει.