Trust
Εμπνευσμένο από πραγματικά γεγονότα, το Trust εξετάζει τις δοκιμασίες και τους θριάμβους μιας από τις πλουσιότερες και πιο δυστυχισμένες οικογένειες της Αμερικής, τους Γκέτι. Το Trust εξερευνά τις πολυπλοκότητες που υπάρχουν στην καρδιά κάθε οικογένειας, πλούσιας ή φτωχής.
Εμπνευσμένο από πραγματικά γεγονότα, το Trust εξετάζει τις δοκιμασίες και τους θριάμβους μιας από τις πλουσιότερες και πιο δυστυχισμένες οικογένειες της Αμερικής, τους Γκέτι. Το Trust, που είναι εξίσου οικογενειακή ιστορία, δυναστικό έπος και διερεύνηση της καταστρεπτικής δύναμης του χρήματος, εξερευνά τις πολυπλοκότητες στην καρδιά κάθε οικογένειας, πλούσιας ή φτωχής. Με αφήγηση που εκτείνεται σε διάφορες εποχές και καλύπτει τον εικοστό αιώνα, η σειρά ξεκινάει το 1973 με την απαγωγή στη Ρώμη του Τζον Πολ Γκέτι Γ' (Χάρις Ντίκινσον), κληρονόμου της πετρελαϊκής περιουσίας των Γκέτι, από την ιταλική μαφία. Οι απαγωγείς ποντάρουν σε λύτρα πολλών εκατομμυρίων δολαρίων. Στο κάτω-κάτω, ποια πλούσια οικογένεια δεν θα πλήρωνε για την επιστροφή ενός αγαπημένου της προσώπου; Ο παππούς του Πολ, Τζ. Πολ Γκέτι ο πρεσβύτερος (Ντόναλντ Σάδερλαντ), ένας μυστηριώδης μεγιστάνας των πετρελαίων και πιθανότατα ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, είναι παγιδευμένος σε μια έπαυλη των Τυδώρ, στη βρετανική εξοχή, περιστοιχισμένος από ένα χαρέμι με ερωμένες και από ένα κατοικίδιο λιοντάρι. Είναι απασχολημένος. Ο πατέρας του Πολ, Τζ. Πολ Γκέτι Τζούνιορ (Μάικλ Έσπερ), είναι χαμένος στο Λονδίνο και αρνείται να απαντήσει στο τηλέφωνο. Μόνο η μητέρα του Πολ, η Γκέιλ Γκέτι (Χίλαρι Σουάνκ), έχει απομείνει για να διαπραγματευτεί με τους απεγνωσμένους απαγωγείς. Δυστυχώς, είναι άφραγκη. Το Trust χαρτογραφεί το εφιαλτικό μαρτύριο του έφηβου εγγονού στα χέρια των απαγωγέων, οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν για ποιον λόγο κανείς δεν φαίνεται να θέλει τον αιχμάλωτό τους πίσω.