Champions: Road to the World Cup
Oliver Atom, who excited soccer fans around the world with his spirit of fair play, courage, friendship and especially his golden shoots, is back. Oliver Atom will show his mastery of skills and great personality once again on the screen. The timing of his comeback is perfect as the World Cup 2002 is getting closer.