Servicio secreto by Chicote
Chicote infiltrates a restaurant that is in serious trouble: losses, poor hygiene, and bad staff management. At first, Chicote doesn’t introduce himself as an expert offering to help; instead, he begins his work as a “spy,” with the help of a secret insider source from the restaurant.
Chicote infiltrates a restaurant that is in serious trouble: losses, poor hygiene, and bad staff management. At first, Chicote doesn’t introduce himself as an expert offering to help; instead, he begins his work as a “spy.” With the help of a secret insider source from the restaurant, Chicote investigates at night with hidden cameras, surveillance vehicles, spyware, and blacklight illumination to inspect the kitchen and its hygiene, capturing “raw, unfiltered evidence.”
A place overrun with bizarre objects and a kitchen that is as neglected as it is substandard.
Yami, an inexperienced owner, can’t bring order to a restaurant that boasts of Andalusia.
At the Hotel Restaurante Valmar, traditional La Mancha dishes of questionable quality are served.