Ordena tu vida
Ordena tu vida is a home and life transformation series in which a team of experts, led by Inés Hernand, helps families tackle the clutter in their homes that is affecting their daily lives and relationships. The show starts with an essential question: Do we really need everything we accumulate in our homes? In each episode, a family takes on a major challenge: completely emptying their home.
A family of six faces a seven day challenge to reclaim their cluttered home and family life.
A father and his daughters tackle years of clutter tthat prevents them from opening their home.