Quiet
When a string of elderly homeless men get brutally murdered in their sleep in the locked-down city of Barcelona amidst the COVID-19 pandemic, the agents of the Criminal Investigation Unit of the Cos de Mossos d'Esquadra, Quique Molina and Marga Muñoz, who are at odds with each other, join forces to track down a serial killer.
When a string of elderly homeless men get brutally murdered in their sleep in the locked-down city of Barcelona amidst the COVID-19 pandemic, the agents of the Criminal Investigation Unit of the Cos de Mossos d'Esquadra, Quique Molina and Marga Muñoz, who are at odds with each other, join forces to track down a serial killer. With the killer already inspiring copycats, Sergeant Molina and Agent Muñoz dive into the underworld of the homeless people of Barcelona to find the murderer. Meanwhile, Inspector Quim Vilana of the Criminal Investigation Unit takes in his son Max at the request of Ingrid, his ex-wife, who is ill with COVID-19. Though a gifted teenager, Max hardly knows his father due to their distance. Vilana reluctantly accepts, despite his workload, while Max spends his days alone. But when a childish, quiet, and shy Max comes into contact with his neighbor Rebeca, he learns to break all the rules, including the lockdown.
Amidst a pandemic, Agents Molina and Muñoz investigate the murder of a homeless person.
As police investigate the Imad Massoud, a third murder of a homeless person takes them by surprise.
The police set up "Operation Sleepers," and Molina infiltrates the homeless to catch the killer..
While Muñoz takes in a now-disgraced Molina, the killer prepares to strike again.
Molina joins the hunt for the killer against better judgment while Max and Rebeca skip the lockdown.
Muñoz reveals the truth about Vilana to Molina. Meanwhile, Max and Rebeca's love story hits a snag.
Hitting rock bottom, Molina sets out to end it all while Rebeca has one last request for Max.