Mortadelo & Filemon: The Big Adventure
Professor Bacterio's most dangerous invention has been stolen and has fallen into the hands of a short, crazy dictator that's willing to use it for all the wrong reasons. The superintendent has made up his mind: he can't count on his agents Mortadelo and Filemón if he wants to get the invention back.
Professor Bacterio's most dangerous invention has been stolen and has fallen into the hands of a short, crazy dictator that's willing to use it for all the wrong reasons. The superintendent has made up his mind: he can't count on his agents Mortadelo and Filemón if he wants to get the invention back. When the famous sleuths find out that the T.I.A. has hired a thuggish, loudmouth detective to solve the case, Mortadelo and Filemón take matters into their own hands.