Violetta Live
"Violetta Live" is a high-quality show with a great 'mise-en-scène', choreography, costume design, light effects and incredible multimedia work. It shows us a story full of emotion and joy, where all the members of the cast of the teen soap opera participate, and a musical repertoire that includes all the hits, as well as great surprises.
"Violetta Live" is a high-quality show with a great 'mise-en-scène', choreography, costume design, light effects and incredible multimedia work. It shows us a story full of emotion and joy where the entire cast of the teen soap opera participates: Martina Stoessel (Violetta), Diego Domínguez (Diego), Jorge Blanco (León), Mercedes Lambre (Ludmila), Facundo Gambandé (Maxi), Nicolás Garnier (Andrés), Lodovica Comello (Francesca), Alba Rico (Naty), Samuel Nascimento (Broduey), Candelaria Molfese (Camila) and Xabiani Ponce de León (Marco). The musical repertoire includes all the musical hits of the series cherished by teens all around.