Runaway Jury
From master storyteller John Grisham comes an electrifying thriller starring Dustin Hoffman, Gene Hackman, John Cusack and Rachel Weisz. A jury fixer plays a deadly cat-and-mouse game with a jury member and a mysterious outsider who both offer to “deliver” the verdict to the highest bidder. Soon, lives and millions of dollars are at stake in this pulse-pounder filled with twists and turns.