Dedalus
Michele, Tiziana, Nino, Antonella, Filippo e Belinda are the six content creators selected for DEDALUS, a game that aims to shake out WEB 3.0. Locked up in an isolated venue, contestants take part in challenges that become escalatingly dangerous. The game slowly turns into something quite different, and contestants find themselves both perpetrators and victims of a ruthless revenge.