Bristol Scout
After discovering his grandfather's WWI aviation artifacts, a man embarks on a 14-year journey to rebuild the legendary Bristol Scout fighter plane. Following original specs, he seeks to honor the early aviators and fly the iconic aircraft over the very battlegrounds his grandfather once soared.