Diddy on Trial: As It Happened
"Diddy on Trial: As It Happened" takes you inside the criminal trial of Sean “Diddy” Combs, one of the most salacious and hotly anticipated courtroom showdowns in decades. Watch bombshell moments and heart wrenching testimony unfold in real time through meticulous actor reenactments sourced each week from courtroom transcripts.
"Diddy on Trial: As It Happened" takes you inside the criminal trial of Sean “Diddy” Combs, one of the most salacious and hotly anticipated courtroom showdowns in decades. Watch bombshell moments and heart wrenching testimony unfold in real time through meticulous actor reenactments sourced each week from courtroom transcripts. Prosecutors allege the music icon and business mogul engaged in a dark underworld of sex trafficking and prostitution. Combs denies all accusations, maintaining his innocence. Join host Sunny Hostin as she breaks it all down with a rotating roster of legal and pop culture experts, giving you a front row seat to this high-stakes legal battle.
Cassandra Ventura details the moments before Combs assaulted her, captured in the infamous video.
Testimony about the surveillance video and an allegation that Combs dangled a woman off a balcony.
“Jane” shares details about “hotel nights” she shared with Combs and various male escorts.