Teacher's Pet
Tired of being a dog, Spot the Dog disguises himself as a boy named Scott and goes to school! With the help of his owner, Leonard, the duo try to keep his deception a secret.
Tired of being a dog, Spot the Dog disguises himself as a boy named Scott Leadready II and goes to school! He'll need his owner, Leonard's help to get away with his deception and together the two find themselves in all kinds of misadventures! A boy and his dog know that they can both achieve their dreams of surviving school if they have each other's back!