The Judge from Hell
Kang Bitna, a judge possessed by a demon, meets Detective Han Daon and starts punishing criminals.
Demon Justitia possesses the body of Judge Kang Bitna and must punish criminals.
Daon receives unexpected news while protecting Minjeong. Bitna’s first infernal trial begins.
While reveling in her string of executions, Bitna encounters someone unexpected.
While trailing Bitna, Daon finds himself at a secret demons’ meeting. A horrific incident occurs.
“Why do you keep interfering?” Will Bitna escape Daon and conclude her infernal trial?
Soyeong suspects serial killer J is back. Meanwhile, Daon remains suspicious about Bitna’s identity.
Soyeong disappears. Bitna worries for Daon but concludes Choi Wonjoong’s infernal trial as a demon.
Detective Jang’s true identity is uncovered. Bitna encounters emotions she’s never wanted to face.
Bitna loses her powers for breaking the rules but still heads to Jaegeol’s home to uncover J.
Finally, J’s trial begins. At a crossroads, Bitna must make a life-or-death choice.