PORTRAITS DE VOYAGE : JAPON - Hojo Jutsu
Hojojutsu is a traditional Japanese martial art consisting of binding a person with rope. Kinbaku is the Japanese bondage technique that was once used by the police and has since taken on a naughty purpose as an erotic and sadomasochist game.