Roll it Back (Shorts)
Get ready to roll it back! Join the cast of Just Roll With It, Blair, Owen, Rachel and Byron as they recap all the crazy that happened in the latest episode!
The cast talks about the paint drum scene, Kaylin's foot sandwich...and Owen eating it?!?!?