Madagascar, a Journey Diary
This film is a journey diary that retraces a European traveler's encounters with Famadihana customs. As the pages of the diary turn, colorful pencil sketches come to life, revealing the majestic rolling landscapes of Madagascar and illustrating the lives of the Malagasy people.