Kilimanjaro
Four disabled climbers—Paul Pritchard, David Limb, Jamie Andrew, and Pete Steane—embark on an extraordinary challenge: conquering Kilimanjaro. Their journey to Africa's highest peak is a testament to human resilience, determination, and the power of the human spirit against formidable odds.