The Kite
Summer is ending, and the fruits are ripening on the trees. In the countryside, Grandpa gives his little grandson a kite to fly. As the boy rises into the sky, Grandpa holds him down on the ground. Fall arrives, the leaves drop off the trees, and Grandpa is weaker. One day, the wind softly lifts Grandpa up and away. However, when springtime comes around, a warm breeze brings them back together. This tale is about remembering those who are no longer with us.
Summer is ending, and the fruits are ripening on the trees. In the countryside, Grandpa gives his little grandson a kite to fly. As the boy rises into the sky, Grandpa holds him down on the ground. Fall arrives, the leaves drop off the trees, and Grandpa is weaker. At the end of his life, he is as thin as a sheet of paper. One day, the wind softly lifts Grandpa up and away. However, when springtime comes, a warm breeze brings them back together. This tale is about death and remembering those no longer with us. None of us are here forever, but death doesn't mean the end of our journey.