The Lone Ranger
It’s a wild ride of high-velocity action, explosions and gunfights that brings the famed masked legend to life through brand-new eyes when The Lone Ranger, the last of his kind, teams with Tonto, a dark and mysterious vigilante, to seek vengeance after justice has failed them.