Supercar Megabuild
A team of top car mechanics team up with legendary automotive entrepreneur to create some of the most awesome supercar megabuilds we've ever seen.
Afzal Kahn has built a thriving, international business restyling great cars to look incredible. Busy workshops and three impressive showrooms cater to a high-end clientele, but entrepreneur Afzal still likes the buzz of a new venture. Behind his HQ, maverick expert-mechanics Ralph and Ranen have set up an experimental workshop. Can they take cars already engineered to the max, and improve their performance, power, and looks even further with supercar megabuilds?